Wednesday 27 May 2009

Alhamdullilah.......

Arie nie, saya dapat mcm2 komen, semuanya saya 'forward', tak de satu yang saya `reject' kan, ada yang bagi cerita sensasi yang mengatakan saya suka mandi berramai - ramai kat bilik air, pakai sepender, saya pilih ketua pengawas yang jambulah, main pegang2 dan mcm2 lagi. Org boleh kata apa saja, yang penting takde buat. Terpulanglah kalau ada yang bercakap. Org nak cakap apa boleh buat. Saya bukannya mcm `Abang' kesayangan mu yang telah berpindah tu. Nak kata- katalah. Asalkan bahagia. kalau macam tu dah banyak bebudak yang daah kena raba dan pegang oleh saya kan. Sila terus beri komen anda, saya sentiasa terimanya dengan hati terbuka. jangan lah anda bimbang saya tak akan ambil tindakan apa2 pun, tapi saya berdiam bukan bermakna saya mengaku apa yang saya buat, agaknya mereka yang beri komen tu tak baca apa yang ustad/ustazah tuliskan. Bacalah dulu apa yang ustad/ ustazah tu tulis.

Walau macam mana pun saya ucapkan terima kasih, anda boleh tulis apa yang hendak dituliskan. Saya tak de hak nak halang. semua komen anda semua saya `forwad`kan. Tak de satu pun saya `reject`kan. Sekali lagi saya ulang. Biar semua jelas. Oklah minggu nie pun saya amat cibuk. nak bagi komen bagilah, agar saudara/i rasa puas.........TQ. cau cincau.

No comments:

Post a Comment