Thursday 9 April 2009

Mesyuarat lagi......

Sebenarnya ari nie aje ada 2 mesyuarat yang perlu saya dtg iaitu Mesyuarat AJk Guru Cemerlang dan Mesyuarat Panel Sains Negeri Johor. Tapi tak tahu nak gi mana satu. `Last` sekali saya memilih untuk mengikuti mesyuarat Panel Sains Negeri.
Saya sungguh bertuah kerana saya memilih tempat yang betul kerana saya dapat berjumpa dengan guru - guru di negeri Johor yang hebat2 dalam matapelajaran Sains. Ari nie sy juga byk mempelajari sifat org2 cemerlang dan hebat nie.
Sekarang nie mereka sedang sibuk untuk mengikuti kursus membuat alamat Gmail dan seterusnya membuat blog sendiri. Sykurlah semua tu, saya dah ada. Bagi memenuhi masa lapang nie, saya mengambil peluang untuk menulis sedikit aktiviti yang dilakukan ari nie.
Semalam sebenarnya saya dan 3 org anak murid saya gi habiskan masa kat panggung wayang untuk memonton `Fast and Furious'. Untuk tayangan ini saya bagi A lah, beleh tahan dengan aksi - aksi yang ditunjukkan. Sampai kul 8.30 mlm baru saya sampai kat umah.
Ini sajalah untuk ari nie. Nanti ada apa2 yang menarik saya akan `update' kan kat blog saya. cau cincau.

No comments:

Post a Comment